pussbah

Heeeeej där,
nu sitter jag på skolan och har hål till klockan 11 -.-'
jättteee kul, för inga är på skolan typ,
eller ja, dom som är på skolan har lektion, och det finns nada att göra
jag får väl sitta vid datorn som vanligt och spela barnspel ..hihi
imorse följde jag med lukas till hans skola, för jag skulle ta min buss till umeå därifrån,
då var det en askaxig unge som kallade mig fjortis, sen börja han snacka om sin farsa som va 1.69?
heeelt random alltså.



När jag klev av bussen utanför ica här i röbäck mötte jag morsan,
vi stod och snacka ett tag under tiden matte skulle möta mig hhaha,
tillslut kom han fram till ica och såg ut att frysa liiite :]]
buus haha
men puss,
och juste, ta på er vantar och mössa, OCH skor, om ni ska ut,
för det är jätte kallt -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0