TAGGA

Ahtja, nu sitter jag på skolan och väntar på att matilda ska
sluta, jag ska hem till henne innan det där jävla discot jag ska fara med henne och ines på,
så jag ska hem till henne och där ska vi göra oss i ordning :]
Jag har just haft möte med elisabeth, och snackat och ritat.
glömde ta kort menmen, det blev ändå inte snyggt hahah xd
Tidigare idag blev det bråk också, jennie lagga sönder på några från
röbäcksskolan som kom till linnea för att ha slöjd, typ småbarn,
7åringar, då kom en lärare och bah;

- Vad vill ni egentligen?
Äh, glöm det jag vill inte veta.
Fina var ni då inte!!

O
ch vi bah, hahha vafan ??
man lixom bah ... lite mongo bara.

Meeehhheneenenne nu kommer matilda in hit till mig i
mitt fina grupprum, hon sluta nu så nu ska vi draaaah.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0