tjaabaahbree

Hej världen!
Nu sitter jag i mitt underbart varma rum ovanpå mitt
underbara fluffiga täcke och min underbart varma pläd/överkast,
haha som jag brukar ha ovanpå lakanet, så jag ligger på den,
så det blir sjukt varmt och skönt!

Idag var jag hemma med migrän.
Inte okej. Jag såg fram emot att få träffa alla söta på skolan
och stan. Men så blev det inte!
Får se hur det blir imorrn, eftersom att jag är ledig då..
Jag har nytt schema.

Måndag:
- Börjar skolan halv 10.00, 10.00.
Beror på bussar.
- Lektion.
- Lektion, (beror på dag, annars lunch)
- Lunch.
- Lektion.
- Lektion, (beror på dag)
- Slutar 14.00.

Tisdag:
Sovmorgon.
Är hemma och ledig.
Jobbar någon timme hemma,
med något jobb jag tar med hem.

Onsdag:
.||.
(Likadan dag som Måndag)

Torsdag:
Sovmorgon.
(Likadan dag som Tisdag)

Fredag:
.||.
(Likadan dag som Måndag)

Helg.



Ganska okej.
Det kommer vara såhär ett tag,
förmodligen tills jag mår bättre och klarar av att vara
i skolan fem dagar i veckan, och heldag.
Men, i helgen är det bestämt att jag ska träffa mina föräldrar.
Först har vi söta gäster hela helgen,
som far runt kl. 14.00 på söndag.
Då kommer mina föräldrar, och mina småsyskon och hälsar på.
Vi får väl se hur det går.


Nu, alla barn. Ska jag se klart Housebunny som jag inte hann igår,
pga vi hade familjemöte och planerade veckan ^^

brb bitches i luveeeee uuu


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta blogga, det finns andra som är bättre än dig

2011-02-01 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0