TROSOR! 2

hahah jag orkade inte se filmen :/ gick ut och rökte istället, och lämna kvar ida ute xd haha buuuus

sen hämtade min farbror mig och ida utanför megazone, då åkte vi till ersboda på team sprortia, leta jacka åt mig :D jag hitta en assnygg vit jacka, med konstigt svart på ena sidan, men den va mega stor så köpte en annan, lika snygg, som organe lysande, ;]  hitta oxå en jättefin fleece grej :)
vi åkte tillbaka till stan sen, då fortsatte jag mitt letande på åhleens,
där hitta jag två nagellack, en foundation grej som man har under ögonen, ögonskugga, och nått mer tror jag, fast har egentligen ingen aning om vad jag köpt idag ... jo juste, en stor blå proffs xd även fast ida har en meeeegastor/idaa flaska med hårspray, och jag just köpt en liten .. men jag va igång på att shoppa sååå whatwhat in tha butt

hahah vi gick till h&m igen, där ida köpte hårfärg :D och jag en till bh och ännu mer trosor ... hahah moget

så imorrn ska vi alla först fara och klippa oss i vännäs, sen köpa svart hårfärg åt mig, och sen när vi kommer hem ska ida färga sin lugg röd, jag ska färga mitt hår svart, och typ något rött där omkring, så vi ser riktigt sött matchande!

dom ser på james bond där nere,
eller
bond, james bond, agent 007, :o
puss

ida ska tydligen ha sin dator nu :D vi får ladda in bilder sen för det känns alldeles för jobbigt i detta dagsläge ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0