TROSOR!

gud, jag har typ mani av att tvätta händerna och köpa trosor,!!
när jag och ida kom hem va det folk som blev lite smått förvånade, HAHA

dirr vi kom till stan gick vi först till min farmor,och snacka lite, hämta mitt nya batteri till min gamla telefon m.m, sen gick vi till donken, träffa ines, stod där och snacka och rökte typ. efter det gick jag ida och ines och fikade på nya konditoriet :D hahah det va sjukt gott! men jävligt dyrt, det kosta typ 200 spänn? sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt
sen gick jag och ida till gina tricot och köpte maaaassa söta trosor till mig :D
sen typ ... mh, h&m tror jag, mer trosor xd ett asfint linne/tunika, och en bh till mig :] trosor och klänning/tunika till ida, :D
rökpaus
sen skopunkten, ida valde ut assnygga skor! bild på www.rrehnmark.blogg.se
lindex nästa, bhar till ida och trosor, trosor till mig, och en liten proffs hårspray,
sen åhleens, där jag köpte en sminkborste till en jättefin ögonskugga som jag fått av min faster :) och ett läppglans,

men skriver mer sen, ska tydligen ha myskväll, ida triggasss

puss bilder sen oxxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0