TUTUT


dsadas

Nu sitter jag på skolan vid datorn och jobbar med exorcism, :)
Det är en so-uppgift som egentligen skulle vara inlämnad innan jullovet..
Men snart är den klar! Haha,
Eftersom att jag börjar halv 10 varje morgon, missar jag första lektionen.
Och när jag kom till skolan imorse letade jag alla i min klass,
dom var ingenstans, så frågade jag en lärare, och han sa att det var bad!
Hahahah inte för att jag är med på badet, jag jobbar på skolan med andra saker,
Idag skulle jag ha matte med mattemadde men skulle bara göra klart
den här saken först, ^^

Snart ska jag gå och käka med min älsklings matildiiiss (L)
Efter skolan blire stan en snabbis, sen bussen hem.
Dom frågade om jag ville följa med på boxersize ikväll,
men ida och nilaz försöker tvinga mig åka snowboard, dom har försökt det ett tag,
så imorrn ska jag faktiskt åka!
Så om jag följer med på träningen ikväll kommer jag vara så öm och stel att jag inte kan röra mig,
på typ en VECKA!
Mh, men nån dag ska jag väl följa med på träningen .. haha
Om yogan inte funkar, för jag måste ju träna något, right? :/

By the way, bilden där uppe antar jag att ida tänkt något med,
för jag har inte gjort den, TOPPEN IDA,
du vet att jag älskar dig puss

Nu har matilda kommit hit in i grupprummet och skriker i telefonen åt någon :p
Haha,
Men nu gick hon ... snyft,
Fast chilla brorshan, hon kommer tillbaka och ska leda mig till maten ! :D

Skriver senare puss på er söta ;* (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0