wwwwwwwaaaaaaatssss uuppppppp

just nu ligger jag så jävla skönt i soffan och lyssnar på musik och kollar bdb, :]
ida sitter bakom mig i en soffa och lanar nått cpe på hennes dator hon tagit hit nu :)
har just fått reda på att hon ska vara här hela lovet, vi är typ redan halvt less på varann, satan vad drygt :O
hahah pusss

på måndag ska vi iallafall in till stan, eller jag ska, får väl se om ida vågar följa ;] annars får hon sitta hemma och nörda cs med nilaz
så roliga är dom, känner mig ensam normal i det här huset

vi har besök idag oxå, zaidas awesome syster veronica och hennes dotter nikita :) och nilaz kompis simon
vi åt jättegod mat, fisk, även fast jag hatar fisk ... men det va gott iallafall xd
sen till efter rätt åt vi chokladbolls kakor nånting, med glass och massa, det va sjukt gott det oxå ::)))))))):):)::):):):):

nu ska vi väl fortsätta tråka,
ska försöka ladda ner massa program jag behöver på nilaz gamla dator som jag lånar nu för tidddden, tills nån jävel kan ge mig 1500 kr så jag kan köpa en liten dell dator av robert :]

hahah brb bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0