BRÅKBRÅKBRÅK

Att flickor ska vara så jävla komplicerade?
En massa bråk här i förortsdjungeln. Nej jag bor inte i något ghetto.
Snarare i en liten kall håla med mycket sol dom senaste dagarna
och en hel hög med galna väninnor.
Att jag låter proffisionell?
Psst,

Från halv 12 på Söndag kväll förra veckan, (alltså inte igår, utan nästa)
har jag bott hos min söta farmor i stan. Btw, tror ni vi har bråkat mycket eller?
Hon är sjukt dryg, men jag älskar henne :]<3
Jag bodde där pga Stella skulle ha valpar. Men dom kom aldrig. Så det blev
fler och fler dagar. Tillslut, söndagmorgon (igår) fem i sju, åkte vi till veterinären.
Det blev kejsarsnitt. För andra gången. En valp klarade sig inte, var outvecklad.
Tre valpar klarade sig, som tur va :D två pojkar, och en tik. Valpen som dog
var också en liten flicka ^^

Jag fyller ju år imorgon gott folk!
Då vore det inte helt fel med ett presentkort på skoaffären Scorett, så jag
kan köpa ett par underbara skor för 1999 :-  (a'
det vore faktiskt toppen ....
Så idag efter skolan, far jag till stan. Ska köpa skor, sen soc möte med ev min
faster, sen hämtar pappa mig så sover jag hemma inatt med mina föräldrar.
Vill ju inte direkt tillbringa min födelsedag hos cpfoster i hissjö -.-'

Fan vad nice, jag skriver faktiskt på min blogg! Tack för kommentarerna btw ;)
och för alla läsare ;o
Nu ska jag ... jobba HAHAH, jag har slutat skolan , vet ni det? :]
hatar den här skolan, får inte byta sooo..

En sak till, förra veckan har jag köpt 3 par olika skor igen, och en jävla massa kläder,
fått en ny väska, och en awwwwesommme skinnjacka :] toppen!
Nejnej, skriver kanske någon till gång i livet :] Hare bra! ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0