CUJO

Ida tänker tvinga mig att se Cujo,
skräckfilmen.
Jag har just läst boken, och den är sjukt
läskig och spännande, men filmen
verkar inte så märkvärdig :]
btw, på reklamen nu på tvn gjorde
en brud just slut med en mun.
Misstänktsamt va?
Idag har vi gjort en lista på 50 saker vi ska
göra innan vi fyller 16 :) eller jag fyller 16.
Ikväll vet jag inte vad vi ska göra,
men imorrn om vi hinner ska vi rida ^^
För Idaaaaho måste dra halv 1 till sävar
för soc möte.
Och vilken dag som helst måste jag dra in till
stan till min faster för Nova ska ha valpar :]
Det blir chill ^^
Nu ska vi bara se klart Family Guy,
sen Cujo ://
OCH, jag misstänker att jag eventuellt
kommer börja blogga igen :]
vi får väl se ^^



gammal bild frågetäcken

Kommentarer
Postat av: WHUUT

hahaha Ida fjortis du, ja vet inte. <33

2011-03-08 @ 21:20:17
URL: http://oiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0