LÄSARE

Sluta läs min blogg :O
Nej men gör inte det, jag börjar väl om med allt skrivandet
om ett tag ^^ Har bara inte haft orken till det just nu.
Men jag är fan förvånad över att jag har en hel del läsare ändå,
för att vara så inaktiv som jag är nu :]
Thanks bbys :D
Iallafall, nu när jag är igång kan jag meddela att syrran är här,
och hon är lika ful som vanligt! :) men vi har typ sett tusen filmer
sen vi hämta henne i stan runt fyra ^^ Jag har fixat hennes
hår också, fett snyggt blev det kan jag lova ;)
Ida är trött nu tydligen, så vi ska ut å röka, sen se en ny film xd
Sen tänker hon sova, så jag kommer få sitta alldeles själv inatt
och vara kulig med mig själv. Jag är typ hyperaktiv.
Bytt kläder tusen gånger, stått upp lutad mot en vägg och
stirrat ut Ida. och en hel del.
Men nu ska vi ut och tömma kissblåsan. Pusspuss,
you know I love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0