svar: på kommentar

Anonym om tjaabaahbree:
sluta blogga, det finns andra som är bättre än dig



du är väl medveten om att jag vet exakt vem du är, eller hur?
det kallas IP nummer. har du inget vettigt att skriva som kommentar
så skriv ingenting alls. det tar både massa tid från dig och mig.
om du inte gillar min blogg, bruden, sluta läs den. för jag vet
mycket väl att du har kommenterat förut också, alltså läser du min
blogg fortfarande? :) jag bloggar inte för att bli nästa kissie som du
verkar tro, jag bloggar för att jag inte har något liv okej? :D
haha nu tycker jag du kan hitta på något annat att göra, för jag vill
inte ha dig här och dryga. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0